Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Bugs



Blouse: Gina Tricot
Shorts: H&M
Creepers: C&G


Στη γειτονιά μου σε έναν συγκεκριμένο δρόμο είναι συνεχώς παρκαρισμένα μερικά πολύχρωμα κατσαριδάκια! Δεν αντέξαμε με τον φίλο μου τον Αλέξανδρο και είπαμε να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. 
Αυτή τη μπλούζα την έχω από τα 15 μου και ομολογουμένως δεν την έχω φορέσει πολύ, τελευταία μόνο την ξαναθυμήθηκα και είναι πολύ βολική γιατί μπορείς να τη βάλεις με τα πάντα, είναι ιδιαίτερη χωρίς να είναι πολύ φαντασμαγορική και νομίζω αυτό μου αρέσει περισσότερο σε αυτήν.
Όσον αφορά στο σορτσάκι, το είχα πάρει από τα Η&Μ αλλά μου φαινόταν πολύ κοντό έτσι του έραψα μια τρέσα δαντέλας κάνοντάς το και πιο "βολικό" αλλά και λίγο πιο όμορφο!
Τα ζεβρέ creepers είναι guilty pleasure .-



                                                                                           Photos: Alex Manos 






1 σχόλιο: