Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

The End Of An Era ή έβαψα το μαλλί μου

 


Swimsuit: ebay
Kimono:Handmade
Hat: H&M
Sunglasses: Bershka


Το τεράστιο τίμ του δε κατ εν δε γκλόουστικ, αμπιγιέζ, κομμωτές, μακιγιεζ, φωτιστές, βοηθοί και φωτογράφοι (δηλαδή εγώ κι ο Αλέξανδρος) κατέφθασε στην Κέρκυρα ιδιαίτερα ανανεωμένο.
 Και κάπου εδώ θα αναρωτιέστε τι συνέβη στο κεφάλι μου. Μη με ρωτάτε, δεν ξέρω, ήθελα. Όμως επειδή είναι η πρώτη φορά που δίνω λεφτά για να βάψω το μαλλί μου και παραδόξως έμεινα φοβερά ευχαριστημένη, θα ήθελα να σας μιλήσω λίγο για το Ricky and Robbie στην Πανόρμου, που ευχαριστώ τον θεό και τη φίλη μου τη Χριστίνα που με έστειλε εκεί διότι πρώτη φορά είδα τέτοια περιποίηση. Για όσους δεν το γνωρίζουν, βάφω τα μαλλιά μου μόνη διότι έχω αγαπημένο χόμπι να τσακώνομαι με κομμώτριες που δεν έχουν ίδεα. Τα παιδιά στο Ricky and Robbie όμως, μου εξηγήσαν πόσο δύσκολο είναι να πάμε από κόκκινο σε μπλε-τιρκουάζ που ήθελα και γιατί κι ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα το καταφέρουμε (κάτι που εκτίμησα πάρα πολύ), κι εγώ έκλεισα ένα ραντεβου να δούμε και αφού μου κόψαν τα φτερά, αφού κάναμε δύο ντεκαπάζ (με fiberplex), αφού ξενέρωσα ελαφρώς που θα κάναμε τελικά ένα ροζάκι για να μη μου πέσει το μαλλί (γιατί αν δεν τα άλλαζα θα έσκαγα), εκεί πάνω στη βαφή μου λένε "θες να τα κάνουμε σμαραγδί;". Μην τα πολυλογώ, οι 6μιση ώρες που έκατσα εκεί, έπιασαν τόπο!  
Σας τους συστήνω ανεπιφύλακτα και για το πόσο καλά ξερουν από χρώματα και για το πόσο ειλικρινείς ήταν. Θα ξαναπάω, και δεν το λέω εύκολα αυτό.
Θα σας είχα φωτογραφικό υλικό αλλά πήγα μόνη μου για να κάνω έκπληξη στον Αλέξανδρο.
Πίσω στην Κέρκυρα, λοιπόν, με το σμαραγδί μαλλί μου (κάπου εδώ να σας πω ότι δεν ηξερα τι χρώμα είναι το σμαραγδί), δεν το έχω συνηθίσει ακόμα, είμαι σαν ξωτκό, είμαι για πρώτη φορά άβαφτη, έχω έναν σορό ρούχα που δεν πάνε πια με τα μαλλιά μου και το κιμονό μου το έραψε η μάνα μου. ΟΥΦ.



Photos: Alex Manos







2 σχόλια:

  1. Είναι σαν να ακουμπησαν δυο μαγικές ιστοριες μεταξύ τους και περασες από το μια στην άλλη.. ωραιά είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή