Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Not Really A Post ή δεν είμαι έτοιμη για Σεπτέμβρη





Να σας πω την αλήθεια, αυτό δεν πήγαινε για πόστ (όπως μπορείτε να καταλάβετε) αλλά τελικά μου άρεσαν οι φωτογραφίες και είπα γιατί όχι; πρώτη φορά θα γίνουμε ρεζίλι;! Κάπως έτσι με πιάνετε λίγο απροετοίμαστη, να εδώ προσπαθούμε να κάνουμε μπάνιο αλλά πάει λίγο μέτρια αυτό.
 Κιάρα, συγγνώμη για τη φωτογραφία που σε παρέσυρε το ρέμα, δεν άντεξα. 
Αυτός ο μαύρος τύπος δίπλα μου είναι ο φίλος μου ο Μέλι και είναι κουτός.
Το μαγιό μου είναι τέλειο μπίτσιζ.
Το μαλλί μου έχει ήδη αλλάξει 8 αποχρώσεις από αυτή που βλέπετε.
Δεν έκανα όσα μπάνια ήθελα.
Δεν είμαι έτοιμη για Σεπτέμβρη.
Ωραία παύση έχει στην Κέρκυρα.
Συγχωρέστε με, υπόσχομαι να επανέλθω με κανονικά πόστ.


photos: Alex Manos

Η Κιάρα στο καλύτερο φωτομπομπ που συνέβη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου