Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Dreamcatcher




Cardigan: H&M
Top: Namaste (similar here )
Shorts: H&M
Shoes: C&G



  Μετά απο 2 εβδομάδες γεμάτες αντιξοότητες και εμπόδια, ασθένειες και σχολές, φίλους πάρτυ και ξεφάντωμα , είμαστε εδώ σταθερά. Βασικά ήμουν τόσο χάλια που δεν μπορούσα καν να πάρω αυτές τις φωτογραφίες και να τις βάλω στη σειρά για να κάνω το πόστ. 
Δεν σας ενδιαφέρουν όμως αυτά. Η εξεταστική θα τελειώσει, η υγεία θα επανέλθει και με το που τελειώσουν όλα αυτά θα βγάλω πόστ για έναν χρόνο!

  Black&White πολυ τελευταια, κάτι έχω πάθει, νόμιζα ότι είναι πολύ safe συνδυασμός, δεν είναι. Καθόλου. Όπως τα μονόχρωμα Outfits δεν είναι "εύκολα" αλλά αυτήν την κουβέντα θα την κάνουμε άλλη φορά. 
 Υπάρχει ένα μαγαζί στην Κέρκυρα, το Namaste (aka ινδικό) από το οποίο γενικώς έχω αγοράσει πάνω κάτω της Παναγιάς τα μάτια. Από εκεί είναι και η μπλούζα αυτή, η οποία πιο πολύ μου άρεσε ποιοτικά διότι το ύφασμα της είναι τρομερά μαλακό και πέφτει εύκολα, δεν αντέχω τα Tops που "στέκονται". Με εκνευρίζουν. Πολύ.
Πάει με σορτσάκι. Πάει με φούστα. Πάει με τζην. Και με το μαγιό πάει. Με όλα πάει.





Photos: Panagiotis Pandis

Παρασκευή 1 Μαΐου 2015

Plaid Skirt



and some pictures with my friends ^^


Top: Stradivarius
Skirt: Handmade (By my Mom!) similar here 
Shoes: C&G
Jacket: Mango
Glasses: H&M




ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αυτή η φούστα είναι έτοιμη, όπως καταλαβαίνετε από τα χρώματα, αυτό το ύφασμα το πήρα τον χειμώνα αλλά μόλις πριν λίγες μέρες κατάφερε να φτιαχτεί και δεν άντεξα! (Ευχαριστώ μανούλα!)
Λατρεύω το καρό στα πάντα και ειδικά τον συνδυασμό του σκούρου πράσινου με το μώβ. Εδώ και μέρες δεν την βγάζω από πάνω μου (όπως κάνω κάθε φορά που ενθουσιάζομαι με κάτι. Μέχρι να βρωμίσει. Πολύ.)

Οι φωτογραφίες είναι από την εκδρομή που πήγα με τη σχολή μου στους Δελφούς την Κυριακή, μάλλον θα ανεβάσω και photo diary σε κάποια φάση.






 Photos By: Lina Laudenberg 




Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Corfu Photo Diary







   
:D














Φέτος 'ηταν η χρονιά που είπα "θα πάω στην Κέρκυρα και δε θα κάθομαι όλη την ώρα να τραβάω φωτόγραφίες αλλά θα αράξω"
1033 φωτογραφίες αργότερα...



Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Jacket

Ενδέχεται οι φωτογραφίες να έχουν λίγο πιο έντονα χρώματα απ ότι πρέπει, γι αυτό ευθύνεται το λαπτοπ της μάνας μου που δείχνει τα χρώματα αλλιώς κι έτσι φάγανε λάθος εντιτ , αν όντως συμβαίνει αυτό θα τις φτιάξω μόλις γυρίσω 


 


I'M SUPERMAN





Dress: H&M
Jacket: Mango
Hat: H&M
Sunglasses: H&M
Shoes: C&G



ΓΕΙΑΑΑ ΖΑΑΑΖ, είναι γεγονός ότι πάλι έχω να ποστάρω 3 βδομάδες, λίγο η σχολή, λίγο κάτι ασθένειες, λίγο το πάσχα, λίγο που δε βρίσκουμε φωτογράφο και άλλα τέτοια. Δεν πειράζει όμως, δεν πτοούμαστε , ειδικά τώρα που αγγάρεψα τη φίλη μου τη Χρύσα..εεε..εννοώ που προσφέρθηκε να με βοηθήσει αυτές τις άγιες μέρες(!).
Και επειδή ξεφεύγω, μόλις πήρα αυτό το σακάκι και είναι γεγονός ότι το φοράω μια βδομάδα. Κάθε μέρα. Πρωί βράδυ. Θα έπρεπε να το πλύνω κάποτε. Το ξέρω. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ

Πολλά φιλιά από την όμορφη Κέρκυρα!


Photos: Chrisa Karidi