Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Pockets


Cardigan: H&M
Dress: H&M
Shoes: C&G
Sunglasses: Mimis


Αυτή η ζακέτα, λοιπόν ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και πιο πολύ γιατί επιτέλους έχω ζακέτα ΜΕ ΤΣΕΠΕΣ (και είμαι τόσο χαρούμενη γι αυτό που είμαι ικανή να βάλω όλη μου την προίκα μέσα).
Και τελοσπάντων γιατί καλοκαιριάζει έτσι απότομα, πότε θα βάλω εγώ την όμορφη ζακέτα μου;
Εντωμεταξύ αυτή τη φορά δε χάλασε ο Αλέξανδρος αλλά εγώ που ξέχασα να φορτίσω την κάμερα και στα μισά μας μείναμε να βγάζουμε φωτογραφίες με το κινητό (όπως η παρακάτω).

Αυτά. 
Δεν έχω να σας πω άλλα σήμερα. 
Δεν έχω έμπνευση.
Δεν πέτυχε. 
Γεια χαρά.



                                                                                                     Photos: Alex Manos

η κακή μπακστέιτζ φωτό του πόστ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου