Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

T-shirt Dress




T-shirt: H&M
Shirt: Springfield
Jacket: Columbia
Shoes: C&G


Την πήγαμε, λοιπόν, την εκδρομούλα μας στους Δελφούς και φέτος(όπως και πέρσι, δείτε το σχετικό -εξίσου φτωχό- ποστ εδω) με τη σχολή να κάνουμε άσκηση στο ανοιχτό θέατρο και βόλτα στας εξοχάς γιατί δεν μας βλέπω καλά.
Τελευταία, δε θα σας το κρύψω, ταχω φτύσει λίγο κι έτσι όλα μου τα outfit είναι πολύ casual, αφού έχω αρχίσει και φοράω τι σερτ σας λέω δεν είμαι καλά. Έχω και μια ιδιαίτερη αγάπη για το γκρί ξαφνικά. Γκρι τι σερτ μακρύ, λοιπόν, σαν φόρεμα (για να μην ξεχνάμε οτι κατα βάθος είμαστε κυρίες). Νταξει. Φοράω και σορτσακι από μέσα αλλά δε φαίνεται. 


Photos: Lina Lampropoulou


Επειδή είναι η πέμπτη φορά που πάω Δελφούς, το φωτογραφικό μου υλικό είναι κάπως φτωχό, ωστόσο μπορείτε να με απολαύσετε στην από κάτω φωτογραφία να κάνω τη νεκρή. Αααυταά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου